ADC doet mee met Rabobank ClubSupport

Dit jaar doet de Alphense Damclub ADC voor het eerst mee met de Rabobank ClubSupport. Bij deze actie verdeelt de Rabobank een bedrag over de deelnemende verenigingen gebaseerd op de stemmen uitgebracht door Rabobank leden in de periode van 5 oktober tot en met 25 oktober. Op deze pagina ziet u alle deelnemende verenigingen. De opbrengst zal door ADC gebruikt worden om de damsport te promoten onder de jeugd van Alphen.

In totaal mag iedereen die een rekening bij de Rabobank Groene Hart Noord heeft en Lid is bij de Rabobank vijf stemmen uitbrengen over minimaal drie en maximaal vijf deelnemende verenigingen. Hierbij geldt wel een maximum van twee stemmen per vereniging.

De stemmen kunnen via de Rabobank App of via het Internetbankieren op de website gegeven worden. In uw Rabobank omgeving gaat u naar Zelf regelen > Lidmaatschap > Mijn Lidmaatschap > Rabo Clubsupport waar u uw stemmen uit kunt brengen. Denkt u hierbij ook aan onze damvrienden van Samen Sterk uit Hazerswoude. Hartelijk dank voor uw stemmen.